سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

سایدا سایه مادر

18 ماهگی سایدا

1393/6/3 10:22
883 بازدید
اشتراک گذاری

د

دختر گلم تو این عکس یک سال و شش ماه و شش روزاز تولدت میگذره و صبح با مامان و بابا سه تایی رفتیم تا واکسن 18 ماهگیت رو بزنی استرسم زیاد بود و نگران این بودم اگه تب کنی دست تنها چکار کنم خلاصه رفتیم مرکز بهداشت و بعد از اینکه چکاپ شما تموم شد خانم دکتر گفت

وزن : 13کیلو 400

دور سر :48

قد :83

ماشالله دختر گلم ولی یه مقدار اضافه وزن داری که باید تا یک ماه آینده دوباره بریم چکاپ

و اما برعکس تصور من شکر خدا بعد از زدن واکسن حتی یک ذره هم تب نکردی و به خوبی همیشه راه میرفتی

بعد از چند روز که مطمئن شدم که دیگه تب نمیکنی به اتفاق مادر جون و خاله ها یه سفر کوتاه رفتیم مشهد

اینجا تو کوه سنگی اعصابت خورد شده بود اخه نمیخواستی دستت رو بگیریم و ترجیح میدادی مستقل راه بری

مادر جون و سایدا

تمام سعیت رو میکنی تا از دست بابا فرار کنی و بری سمت جوی آب و بازی کنی

و اما حالا می خوام عکسای تو رو در دو سال متوالی در حرم آقا امام رضا بذارم تا ببینی که چقدر زود بزرگ شدی

این دو تا عکس رو اواخر مرداد 92 گرفتیم


و این عکس ها اواخر مرداد 93

خدایا کمکم کن دخترم رو خوب تربیت کنم . الهی آمین

 

پسندها (3)

نظرات (2)

آذرمامانی امیرمحمد
4 شهریور 93 8:20
عزيزم هميشه به گردش و سفر ماشاله براي خودت خانومي شدي زيارتتم قبول ايشاله كه هميشه صحيح و سالم باشي عزيزم
مامان مهتاب
17 مهر 93 23:07
سلام سایدا گلی . دختر قشنگمون زیارت شما هم قبول . عزیزگلم همیشه به سفر . الهی که همیشه سالم وخندون باشی گلم ماشاءا...خانم تر و ماه تر شدی از دور میبوسمت .