سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

سایدا سایه مادر

پرنسس کوچولوی من و عروسی خاله الهام

1394/11/30 15:36
971 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبای من 15 بهمن 1394 مراسم جشن ازدواج خاله الهام برگزار شد و پقدر خوشحال بودی از اینکه لباسی رو که مدتها قولش رو بهت داده بودم تا خیاط برات بدوزه رو بپوشی

مدتها بود بهت قول خرید لباس عروس رو داده بودم تا عروسی خاله الهام بپوشی ولی هر جا رفتم نتونستم لباسی که صد در صد رضایتم رو جلب کنه پیدا کنم تصمیم گرفتم از سر لباس خودم یه لباس برای تو بدوزم تا حداقل ست باشیم و وقتی به خیاط گفتم خوشبختانه قبول کرد تا تو فرصت کوتاه برات بدوزه و خوشبختانه چقدر بهت میامد و شب عروسی زیباتر از عروس شده بودی و همه از تو و لباست تعریف میکردن زیبایی لباست در کنار لباس مامان و آبجی صاینا دو چندان میشد و همه به ست لباس من و دخترام تبریک میگفتن شب خیلی خوبی بود هر چند که صاینا کوچولو حسابی اذیت کرد و نذاشت من از عروسی خاله چیزی بفهمم

پسندها (1)

نظرات (1)

نسیم جون
30 بهمن 94 18:12
وای چه ناز شدن این دخملا