سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

سایدا سایه مادر

عاشقانه های من با تو بهترینم

1394/10/6 8:36
565 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم این پست رو می ذارم تا همه بدونن عاشقانه ترین لحظات زندگی من با تو رقم خورد

صبوری تو خانم بودنت و هزار نکته مثبتی که در تو جمع شده نه از زبان منی که مادرتم بلکه از زبون هر کس که تو رو برای اولین بار ببینه جاری میشه گاهی شرمنده میشم از اینکه با کوچکنرین شیطنت تو از کوره در میریم و تو رو دعوا میکنم ولی میخوام بدونی تو تمام خلوتهایی که با خودم و بابا داریم فقط و فقط صحبت از تو و مهربونیای تو میزنیم و گاهی حتی اشکی که گوشه چشم بابا به خاطر معصومیت تو جمع میشه دل مامان رو میلرزونه

تنها غصه من و بابا کمتر شدن توجهمون نسبت به توست که اونم به خاطر وجود آبجی کوچولوی که یه مقدار اذیت میکنه و من رو نسبت به تو کم توجه تر کرده البته بابای مهربونت که به خاطر تو دنیا رو جابه جا میکنه جور کم کاری منم میکشه و تا بتونه حواسش بهت هست

همیشه با خودم فکر میکنم شاید همین یک سال سختی رو تحمل کنیم تموم بشه و با بزرگتر شدن آبجی صاینا و همبازی شدنش با تو یه مقدار دل منم آروم بگیره

نمیدونی که چقدر نگرانتم عزیزم

امروز صبح بعد مدتها که اومدم و پشت سیستم نشستم متوجه یه سری عکس شدم که نتونستم برات بذار الان تصمیم گرفتم همه رو برات بذارم تا یادگاری های خوبی واسه ات بمونه

سال پیش قبل از اینکه بفهمم که یه مسافر کوچولو رو تو وجودم دارم به اتفاق دختر عموی بابا یه سفر چند روزه رفتیم مشهد و تو چقدر خوشحال بودی که با نسترن همسفر شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بنده خدا
20 دی 94 18:30
سلام زیارت قبول خانم کوچولوی مهربون عااااااااشقتم فرشته خانم کوچولو