سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

سایدا سایه مادر

عکس و شرح این روزها با گل دخترم سایدا

1394/11/28 19:19
1,657 بازدید
اشتراک گذاری

اخرین روزهای ماه عزای امام حسین و چند عکس یادگاری با دخترای گلم در پارک کودک وکلی تاب باری

ای دخمل شیطون یه روز که تو حیاط بازی میکردیم رفتی و پشت کارتونای گوشه حیاط قایم شدی تا پیدات کنم

و این هم مامان کوچولوی عروسکات شدی اومدی بیرون هوا خوری

تنها عکسایی که حاضر شدی اونم به زور قربون صدقه های من شب عقدی دختر دایی مینا بگیری بداخلاق مامانمحبت

اینجا هم شدی راننده و ابجی صاینا رو که تو سبد گذاشتمش تا ساکت بازی کنه رو سواری میدی

ای دختر شیطون که عاشق آبنباتی اینم یه آب نبات بزرگ که بابایی خریده برات

دیر وقته و شما خانم کوچولو قهر کردی و نمیری بخوابیخواب آلود

قربون خنده هات برم بووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسمحبتبوس

دکترکوچولوی من مشغول ویزیت ابجی صاینامحبت

واما یه روز که واسه من و بابا هیچ گاه فراموش شدنی نیست و بهانه ی زیبایی برای جشن گرفتنه

                                زیباترین فرشته زمینی من و بابا جون تولدت مبارک

امسال این شادی رو در کنار خانواده پدریت جشن گرفتیم و در کنار بچه ها شادی کردیم

دختر زیبای مامان ببخش که دیر پست میذارم ولی سعی میکنم تا میتونم لحظات زیبای زندگیت رو به این بهانه برات ثبت کنم تا هر لحظه دلت گرفت یادت بندازه که روزهای قشنگ زیادی تو زندگیت بوده و هست که فراموششون کردیمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)