سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

سایدا سایه مادر

ماجرای یک شب پر ماجرا به روایت تصویر

1392/9/28 9:15
479 بازدید
اشتراک گذاری

نفسکم وروجک شیطون و باهوش مامان سلام

امروز قراره برات کلی عکس بزارم از لحظه لحظه وروجک بازی های شما خانم کوچولو

دیشب مثل همیشه وقتی سریال تی وی تموم شد رفتیم تو اتاق تا بخوابیم ولی طبق معمول شما خوابتون نمیامد

بابای بیچاره هم لب تاب رو آورد تا باهاش کار کنه و یه فایل رو واسه یکی از دوستاش ایمیل بزنه که شما مثل همیشه به سیستم بابایی حمله بردی

رفتم و گوشیم رو آوردم شاید دست از سر لب تاب برداری اومدی و مثلا اینجا داری الو میکنیبه من زنگ بزن

بابایی که دید فایده نداره لب تاب رو گذاشت رو تخت ولی خبر نداشت که تو میتونی بری روی تخت نیشخند

بعد که کلی بازی کردی چشمت به سبد توپات افتاد که من گذاشته بودم روی تخت تا شما مدام خالی نکنی رو زمین و بعد به من بخندی که بیام جمع کنماسترس

تا چشم بابا رو دور دیدی حمله به لب تاپ قهقهه

قربون این خنده های از ته دلت برم مامانیییییییییییی قلب

وقتی از تختت گذاشتیمت پایین باز هم میخواستی بری بالا برای فضولی

وقتی دیدی فایده نداره حمله بردی به طرف سبد لباسهات

این لباس پوشیدنت من رو کشته نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

راضیه جون جونی
30 آذر 92 12:33
ماشالا به این دختر بلا طلاااییی
روشا
6 دی 92 10:19
ماشاالله به این همه انرژی شما وورجکها
مامان الهه و بابا حمید
پاسخ
ممنون روشاجون که به وبلاگم سر زدی بازم منتظرت هستم
مینا
8 دی 92 19:18
سلام الهی بگردم دور این وروجک گوگولی خودم