سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

سایدا سایه مادر

بابایی روزت مبارک

1393/2/24 10:38
881 بازدید
اشتراک گذاری

پدرمهربانم روزت مبارک

ناگهان  زود دیر میشود

چه زود گرد سپید پیری بر موهایت نشست و من چه دیر فهمیدم

چه زود قدرت بازوانت تحلیل رفت و من چه دیر فهمیدم

چه زود عصا شد همراه قدمهای استوارت و من چه دیر فهمیدم

چه زود گذشت بیش از پنجاه سال از عمر اولین مرد زندگیم و من چه دیر فهمیدم

چه زود سوی چشمانت که مدام به راه خوشبختی فرزندانت خیره مانده بود کم شد و من چه دیر فهمیدم

و به راستی که ناگهان زود دیر میشود

امروز فردایی است که پدرم عمرش را جوانی اش را و قدرتش را به خاطرش از دست داد و من تا عمر دارم مدیون لحظه لحظه ی این از خود گذشتگی عاشقانه ام

پدرم  از راه دور بوسه میزنم بر دستانت تا شاید ذره ای از بار کوتاهی هایم نسبت به تو کم شود

 بابایی روزت مبارک

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)