سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

سایدا سایه مادر

همایش شیر خوارگان

1392/8/18 8:37
270 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم همیشه آرزو داشتم تا یه روز با تو که بهترین هدیه زندگیمی  تو مراسم علی اصغر شرکت کنم و این آرزوی من دیروز 92/8/17مستجاب شد و من و تو و مادرجان صبح ساعت 8  با هم به فاطمیه رفتیم تا در کنار بقیه مادر ها و  بچه ها در این همایش بزرگ شرکت کنیم

قربونت برم  من از بس که شب قبلش تا ساعت 2 بازی کردی صبح به سختی لباس تنت کردم و خوابالو بردمت مراسم  وقتی لباسها رو تحویل گرفتم با کلی شوق و ذوق تنت کردم و منتظر شدیم تا مراسم شروع بشه تو هم از سر و صدای بچه ها بیدار شدی و یه کم که بازی کردی قبل از شروع مراسم خوابیدی و تا آخر مراسم خواب بودی

خاله فرزانه  دوست مامانی و کیان کوچولو هم آمده بودن ولی از بس شلوغ بود نشده بود بیان پیش ما و ما فقط آخر مراسم وقت خداحافظی یک لحظه دیدیمشون و بعد با مادر جان رفتیم

اینم یه چند تا عکس که بعد از تمام شدن مراسم وقتی می خواستیم ببا مادر جون ریم خونه بابایی اومد دنبالمون و رفتیم باغ گلشن 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله آذر
18 آبان 92 9:18
عزيزم چقدر با اون لباس زيباتر شدي ايشاله كه علي اصغر هميشه نگهدارت باشه خيلي خيلي دوست دارم
مامان الهه و بابا حمید
پاسخ
منم دوستون دارم خاله جون
محمد رضا حسینی
13 فروردین 93 10:18
سلام آقا حمید خوبی ؟سال 1393 و 13 بدر مبارک باشه چون این پیام رو 13 بدر دارم می نویسم.سلام به خانواده برسون...........