سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

سایدا سایه مادر

مادر

1393/1/31 9:25
423 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم روزت مبارک

مدام می نویسم و پاک میکنم گویی که حتی دستانم برای نگارش آنچه بر زبانم می آید ناتوان است

و یا شاید زبانم یارای بیان حرف دلم را ندارد

ویا دلم هم نمی تواند همه آنچه را که چشمانم دیده اند و جسم ناتوانم لمس کرده را تجزیه کند

حق دارند ،بی گناهند ، مقصر این همه خوبی است که در یک جا جمع شده و نامش را مادر نهاده اند

خداوندا بالاتر از بهشت نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برای زیر پای مادر می خواهم

مادری که هرگز تکراری نمی شود و تکراری هم ندارد

مادری که پرستار شبانه روزی من بوده و هست و خواهد بود

مادرم یک سال و اندی  است که مادر شده ام و حال عشق تو را به فرزندانت درک میکنم

مادرم چه بزرگ و باشکوه است از خود گذشتگی های تو برای فرزندانت

چقدر کوتاهی کرده ام در حق تو

تو را به اسمت قسم که هم نام بانوی دو عالمی

تو را به مادریت قسم که به پاسش بهشت را زیر قدومت نهاده اند

تو را به قلب مهربان و دستان زحمت کشت قسم میدهم

مادرم مرا به خاطر همه کوتاهی هایی که در حقت کرده ام ببخش

مادرم دوستت دارم

مادرم روزت مبارک

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان مهدیه
31 فروردین 93 9:52
سلام عزیزمدوقلوهای من ساراو ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین وبهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان آینده
31 فروردین 93 10:37
زنان قبل از مادر شدن " پَری " و بعد از مادر شدن تبدیل به " فرشته " ای زیبا می شوند... فرشته ی زیبای خدا روزت مبارک انشاالله همیشه سایه اتون بالا سر خانواده ی گلتون باشه خوشبخت باشید همیشه
مامان فرخنده
1 اردیبهشت 93 9:45
روزت مبارك باشه الهه جون وخدا مامان وبابات را برات حفظ كنه