سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سایدا سایه مادر

شیطنت های جدید سایدا

1392/11/27 13:10
231 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر سه شنبه 22 بهمن به اتفاق پدر جون و مادر جون و خاله ها به مشهد رفتیم البته این بار بدون بابا حمید آخه بابایی حسابی سرش شلوغ بود و نمی تونست بیاد ولی رضایت داد که من و تو بریم و یه سفر کوتاه داشته باشیم این سه چهار روز که خونه خاله جون بودیم به شما حسابی خوش گذشت و کلی بازی کردی ولی متاسفانه نتونستم عکس بگیرم

انشاالله دفعه بعدی حتما کلی عکس میگیرم ازت دختر نازنینم

این چند تا عکسم شاهکارهای جنابعالی قبل از رفتن ب مشهده

 

مشغول تعویض کانال های تلویزیون هستی و حسابی خوشحالیابله

 

نترسی مریضی خاصی نیست فقط به جایی اینکه آب هویج بخوری ، دوش گرفتیتعجب

اینجا هم که یک لحظه غفلت و این شد عاقبتشاسترسکلافه

این تنها عکسیه که خونه خاله ازت گرفتم

خوشحالی پدر و دختر بعد از 4 روز دوری از یکدیگرقلب

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان فرخنده
28 بهمن 92 7:52
قربونت بشم عكسات فوق العاده بود مخصوصا كه با آب هويج دوش گرفتي من موندم شما ورجك ها از جلوي تلويزون چي ميخوايد مليسا هم همش جاش جلوي تلويزيونه ومن خيلي نگرانم كه خدايي نكرده چشمش ضعيف نشه ماماني از طرف من يه بوس ابدارش كن
مامان الهه و بابا حمید
پاسخ
منم همیشه نگران چشمای سایدا هستم هرکار میکنم از جلو تلویزیون کنار نمیاد ممنون که به ما سر زدی ملیسا خوشکله رو هم از طرف من ببوس
مامان اسرا
28 بهمن 92 13:44
خانم گلی شماهم دستمال کاغذی هدر میدی ؟ ماشاا... به جونت خوشگل خانم .
خاله نادیا
9 مهر 93 20:16
افرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررین خاله جون.اب هویچ بخور نور چشای قشنگت زیاد بشه که تا مامانی میخواست قایم کنه زود بری اونجا و برداری چون اگه مامانی دعوات کرد سریع زنگ بزن به باباجان وبگو.ماشالا با گوشی هم بهتر از من میتونی کار کنی.نه شوخی کردم خاله جون این کارا بده عجقم.نکن بوج بوج .