سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

سایدا سایه مادر

تقدیم به دخترم سایدا

1392/11/8 7:51
346 بازدید
اشتراک گذاری

به چشمان تو می نگرم

و سرسبزی دشتها را به فراموشی میسپارم

تبسم معصومانه تو

مرا از نگاه به غنچه نو دمیده در صبحگاه بهار بی نیاز می سازد.

ستاره ها دیگر در تاریکی شب درخششی ندارند

نهال محبت تو

سرسبزترین سبزینه ایست که در بوستان عمرم کاشتم

با اشک دیدگانم جوانه ات را آبیاری میکنم

و با بوسه های گرم مادرانه جوانه وجودت را قوت می بخشم

تا شاخ و برگت قوی شود و سایه گستر عمرم شوی

به پروانه ها خواهم گفت : به غنچه های گل سرخ روی آور نشوند.

به نسیم خواهم گفت که در او دیگر عطر و مستی دیرینه نیست.

تا گلبرگ بدن تو را در نوازش دستانم دارم

به شبنم لطیف صبحگاهی دست نخواهم زد

سحرگاهان نوای مرغان چمن بیدارم نمی کند،تا صدای گرم و زندگی بخش تو در گوشم طنین می افکند

من با تو ، زندگی را با همه ی آنچه در خاطر داشتم معنا می بخشم

حالا تو را دارم ، تو را............

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرزانه
8 بهمن 92 10:18
الهي صد ساله شي نه صدو بيست ساله شي نه صدو بيست سال كمه هميشه زنــــــــــده باشي سلام عزيزم دلم تولدت مبارك عزيزمممممممممم
مامان الهه و بابا حمید
پاسخ
خاله جون مرسی که به یادم بودید الهی همیشه شما و کیان و باباییش خوب و خوش و خرم در کنار هم زندگی کنید
ساراو محمد
8 بهمن 92 18:46
سلام آبجی الهه...تولد سایداجون مبارک.محمدم تبریک میگه ایشاااااالللاااااااااااااهههههههههه هزار ساله شه........
مامان الهه و بابا حمید
پاسخ
سلام عزیز دلم فدای جفتتون بشم ممنون که به یادمون هستید
فاطمه
8 بهمن 92 18:48
سلام الهه جون تولد سایدا جونم مبارک ازطرف من ببوسش.......
مامان الهه و بابا حمید
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون که اومدی و به وبلاگ سایدا سر زدی
مامان اسرا
9 بهمن 92 18:45
سلام گلم سایدا جان تولدت مبارک مبارک مبارکککککککککککککککک انشاءا... صدساله بشی عزیزم