سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سایدا سایه مادر

انتظار آمدنت نفس مادر

1392/10/25 8:38
361 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای انتظار برای آمدنت میگذرند و از امروز تنها ١٣ رو به آمدنت مانده

پدرم بی تاب آمدنت است و از شوق آمدنت یک بیمارستان را زیر و رو کرده تنها بهانه اش  آمدن توست

گویی استرس آمدنت تنها در وجود من نیست همه اهل خانه بیتاب قدمهای کوچک تو هستند

استرس مادرم را درک میکنم مدام سراغت میگیرد و میپرسد مادر درد نداری ؟

خواهرانم الهام و نادیا روزشماری آمدنت را میکنند

و بابا حمید که با وجود امتحانات دانشگاه استرس این امتحان الهی را هم در سینه اش دارد هر چندگویی برای اینکه من آرام باشم هیچ به روی خودش نمی آورد

و اما من  دیگر نفس کشیدن برایم دشوار است تا بر روی مبل می نشینم پاهایم ورم میکند نمی توانم زیاد بنشینم تا اندکی می خواهم سر بر زمین نهم حرکاتت بیشتر میشود و شبها تا صبح مشغول بازی هستی گویی تو هم برای آمدن لحظه شماری میکنی کودکم دل مادر برایت کوچک شده و میخواهی به آغوشم پناه آوری من هم لحظه لحظه ها را می شمارم و هر ثانیه به کندی یک سال پیش میرود برای آمدنت بی قرارم .

 zwanger62.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)