سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سایدا سایه مادر

سایدا و شاهکارهای جدیدش

1392/10/15 9:16
188 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم چند شب پیش که از بیرون برگشتیم خونه و بابایی حسابی گشنه بود من رفتم سراغ دم و دستگاه آشپزی خودم و بابا هم طبق معمول همیشه که براش دستگاه کارت خوان  و رول میرسه همه رو وسط خونه باز میکنه ببینه چی به چی هست شما رو با کارتن ها تنها گزاشت و رفت تو اتاقش

منم سرگرم پختن غذا که متوجه شدم سر و صدایی از شما نیست و تعجب کردم که زیر پای من نیستی اومدم دیدم بله خانم مشغول شدن با کارتن های بابایی و سر به جون رول ها گذاشتن

منم که به بارها به بابا گفته بودم وسایلش رو جمع کنه با خونسردی رفتم دوربین ر آوردم و از این صحنه عکس گرفتم و ت هم با خونسردی مشغول باز کردن رول های کارت خوان بودی قهقهه

قربونت برم دختر نازو شیطون مامان

و اما کارهای جدیدی که تازه انجام میدی

سرسر میکنی چشمک میزنی

 34.gif

وقتی شیشه شیرت رو میبینی میگی بی بی ده بی بی ده یعنی جی جی بده جی جی بده

 

 baby19.gif

عاشق این حرکتتم که به پشت میخوابی و دست و پاهات و بلند میکنی و شادی میکنی

25.gif

تازگی ها عروسکات رو بغل میکنی و بوسشون میکنی     baby01.gif

 

و وقتی که حلقه های بازی رو بهت میدم تا بزاری سر جاشون فقط حلقه ها رو در میاری و می ندازی اینطرف و اونطرف

baby04.gif

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله الی
15 دی 92 12:33
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سایدا جوووووووووووووون. اینا چه کاره نفسو
خاله فریبا
19 دی 92 10:51
خوشگل خانوم کار دست بابایی دادی که!!!!!! عززززززززززززززیزم