سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

سایدا سایه مادر

ماکارونی خوردن دختر عزیزم

1392/9/11 18:03
287 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامانی واسه ناهار ماکارانی پخت و شما هم که از بس فضولی می کنی و شیطون شدی و می خوای از حالا دارای استقلال باشی بازم مثل همیشه به سفره حمله آوردی و این شد که می بینی قهقهه

قربون اون چشمات برم من عزیز دلم نوش جونت

اینم از کشتی گرفتن با شیشه ساندیس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آذرمامان اميرمحمد
12 آذر 92 8:23
عزيزكم چقدر قشنگ ماكاروني ميخوري نوش جونت بخور تا خيلي زود بزرگ بشي و كمك حال مامان باشي
مامان الهه و بابا حمید
پاسخ
خاله آذر جون ممنون که مرتب به من سر میزنی دوست دارم
خاله الی
12 آذر 92 8:25
سلاااااااااامممم عجیجم واااااااااااااااااااااای قربونت برم که اینقده نازی تو. نوش جونت خاله جوووووووووووووووونم. عاشققققققتتتتتتتتتتتمممممممممممم.بوووووووووووووووووس.
مامان الهه و بابا حمید
پاسخ
سلام خاله الهام میبینی بزرگ شدم و خودم غذا میخورم
فرزانه
12 آذر 92 8:56
جیگر تو دخمل با نمکو بخورم من با اون گل روی سرتتتتتتت نوش جونت عزیزم
راضیه جووووووون
24 آذر 92 10:26
ماشالا دختر ناز خاله...
مامان الهه و بابا حمید
پاسخ
خاله جون ممنونم ازتون یاسمن عزیز رو ببوس