سایدا خانم ماسایدا خانم ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
صایناکوچولوی ماصایناکوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

سایدا سایه مادر

عذر خواهی از دلبندم

1392/7/8 8:09
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم  امروز که تو وارد 9 ماهگی میشی مامان تصمیم گرفته شروع به نوشتن خاطرات زیبای زندگی تو کنه امیدوارم مامان رو ببخشی آخه عزیزم تنها من مقصر نیستم تا الان خط تلفنی هم نداشتیم تا بتونم اینترنت خونه رو فعال کنم و به راحتی واسه تو بنویسم

ولی از امروز سعی می کنم تمام خاطرات خوب با تو بودن رو اینجا ثبت کنم از لحظه تولدت تا الان و بعد از این

نفس مامان خییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم .ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
8 مهر 92 8:20
ثبت وبلاگ مبارک .پس دیگه زود به زود برامون بنویسید .راستی منم عاشق اسم سایدا هستم .خدا حفظش کنه حتما بیاید پیشمون خوشحال میشیم .